Strona główna Troubleshooting

Troubleshooting

Filtr oleju

Filtr oleju – jak często wymieniać, jak wymieniać i dlaczego nie zaniedbywać konserwacji

0
Filtr oleju to bardzo ważna i niewątpliwie niezbędna część układu olejowego. Bez jego zdolności filtrowania nasz silnik dosłownie cierpiałby i byłby zagrożony przez zanieczyszczenia. Co...
Kontrolka EDC

Kontrolka EDC: co warto o niej wiedzieć?

0
Kontrolka EDC na desce rozdzielczej jest jednym z tych symboli, które mogą powodować pewne zdenerwowanie, jeśli pojawiają się bez ostrzeżenia. Ale co dokładnie oznacza...
Naprawa sufitów podwieszanych

Naprawa sufitów podwieszanych – jak to zrobić i jaka jest cena?

0
Zwłaszcza w starszych samochodach często można znaleźć obwisłe podsufitki lub łuszczącą się tapicerkę. Problem ten może być dość uciążliwy dla ogólnego wyglądu wnętrza i...
pompa paliwa

Pompa paliwa – rodzaje pomp, funkcje i usterki

0
Pompa paliwa jest częścią układu paliwowego i bardzo niezbędnym elementem w samochodach. Bez tego elementu paliwo nie mogłoby dotrzeć do cylindrów. Spróbujmy więc opowiedzieć...
pompa wody

Co to jest pompa wodna i jakie są jej najczęstsze usterki?

0
Wielu z nas zetknęło się z tym terminem w związku z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, gdzie często pojawia się wybór, czy wymienić instalację wodno-kanalizacyjną z pompą...
pierścień tłokowy

Pierścienie tłokowe – najczęstsze usterki i sposoby ich usuwania

0
Tak jak małżonkowie są zwykle zaobrączkowani, tak i tłok silnika ma swoje pierścienie. To nieco naciągane i niemal śmieszne porównanie, ale jest prawdziwe. Tłoki...

Pompa oleju – jak działa i jak sprawdzić, czy jest uszkodzona?

0
Kto kasuje, ten jeździ nie jest powiedziane zupełnie niepotrzebnie. W tym powiedzeniu jest wiele prawdy, a jeśli chodzi o silniki, to równie szybko wyryłbym...
Przeglad silnika

Przegląd silnika (GO) – kiedy i jak go wykonać oraz ile kosztuje

0
Silnik GO prawie zawsze obciąża nasze portfele. Części silnika do najtańszych nie należą, a ponadto zdecydowanie nie warto na nich oszczędzać. Poza tym praca...
zatarty silnik

Jak rozpoznać zatarty silnik, co go powoduje i ile kosztuje naprawa?

0
Jedną z najpoważniejszych usterek, jakie mogą nam się przytrafić, jest zgaśnięcie silnika. W większości przypadków jest to bardzo kosztowna usterka, która doprowadzi nas do...
uszkodzone sprzęgło

Jak rozpoznać uszkodzone sprzęgło? Co to znaczy, że sprzęgło się ślizga?

0
Sprzęgło jest integralną częścią naszych samochodów, zarówno automatyczne, gdzie ściska je za nas tzw. „automat”, jak i manualne, gdzie tę czynność mamy pod kontrolą....

Najnowsze artykuły

Filtr oleju

Filtr oleju – jak często wymieniać, jak wymieniać i dlaczego nie...

0
Filtr oleju to bardzo ważna i niewątpliwie niezbędna część układu olejowego. Bez jego zdolności filtrowania nasz silnik dosłownie cierpiałby i byłby zagrożony przez zanieczyszczenia. Co...